tungbandsoperation

Idag fick jag ignorera min influensa.
För nu var det dags att få Tuvas tungband fixat.
Det hade kunnat vänta några dagar kanske ni tänker, men Anders far nog till Lappo i nästa vecka. Och jag behövde honom till det här.

Bara det att hon skulle fasta var en pärs. Svårt att förklara för en hungrig 4 åring varför hon inte får äta..

Men vi gjorde så gott vi kunde och försökte ha kul.
Det var spännande att gå längs Strandvägen och se på båtar.


Sen när vi kom till kliniken gjorde jag allt för att skoja och spexa!


Men sen kom rädslan ifatt Tuva, och hon ville kasta in handduken.
Jag lämnade operstionsalen helt knäckt, men redan efter nån kvart kunde vi gå till henne på uppvaket.

Hon piggna på sig fort under kvällen och åt konstant i flera timmar för att kompensera fastan.
Imorgon startar vi med stretchövningarna!

Och som vanligt med såna här saker är det nog jobbigast för mamman...
Är helt utmattad och ledsen.
Fast jag har inget att vara ledsen för, hon mår ju bra!
Men det sliter sånt här...

Kommentarer
Postat av: Sara

Skönt att det gick bra! Krya på dig!

2013-05-10 @ 07:18:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0