ärselspaning på stan

Idag var det egentid som gällde!
Så jag å Skogsulla drog till Stockholm, gamla stan.
Vi rotade igenom hela Zapata, och där handla jag loss. Tydligen så pass mycket att jag som gåva fick 2 armband och en träring (som förvisso fastnat på mitt finger men som ändå tänkt köpa...).



Vi åt lunch o hinka kaffe vid vattnet!


Och vi fick även chans att titta på baksidan på nära håll....


Har folk ingen koll alls vartåt de styr rumpan? tydligen inte...

Nu är jag hemma igen. Fattig, glad, trött, lycklig, nykär i mina nya haremsbyxor.
Kul att göra en visit i stan. Men som vanligt, hemma på landet bäst!!

Kommentarer
Postat av: skogsulla

Aaaah de är så skööönt att vara hemma... Inte ens yogan va bra jag ville bara hem =) tack för en underbar dag!

2013-05-31 @ 05:36:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0