akrobatprinsessan!

Visserligen började dagen redan 05:15, men vi har haft en kanondag!

Solen har skinit på oss så vi har vart ute, verkligen hela dagen.
Men inte har vi latat oss.
Jag har planterat ut massa överallt och inser att jag odlar mer än jag har yta till. Får utöka till nästa år. Igen.

Gräset har klipps, med assistans!




Loppis hanns också med. Ett bra sånt. För bara nån 50-lapp kom jag hem med ett bord, trädgårdshacka, spindelmannen tröja till T, taklampa, fejkväxt (till Lappohuset), spel.
Och det bästa fyndet:



10 spänn!!
Perfekt när jag sen (förhoppningsvis) kommer igång med grönsaksförsäljningen!

Och så gick jag på lina för första gången.
Millan- akrobatprinsessan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0