från ett annat liv

Just nu ligger jag utslagen i soffan och är inte så värst glad.
Istället för att vara på ett väldigt efterlängtat yogapass så har jag feber och tycker sådär förfärligt synd om mig själv....
Tur att karln snart kommer hem med glass. Tröstäta AB.
 
Och jag hoppas verkligen på att jag är piggelin till helgen. Då styr hela familjen kosan mot K-holm och hälsar på Herr å Fru Ström.
Hittade förresten ett kort från arkivet på nyss nämnda fru och mig själv.
 
Juldagen 2005. Längesen det ni...
I ett annat liv....
 

Kommentarer
Postat av: Alfva

Usch, krya på dig!!
Oj, det var verkligen länge sen. Var ju tvungen att läsa ikapp lite och titta på småsötarna. Herregud vad stora de är. Mina med. Den här tiden alltså...

2013-03-18 @ 21:34:16
URL: http://blogg.alltforforaldrar.se/alfva

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0