En helg av tacksamhet!

Måndag igen hörrni.
Och vill ni veta nåt sensationellt?
Jag vaknar före barnen. Pigg!
Trollen har sovit jättebra i en hel vecka nu.
Jo det är sant!!

Helgen som varit va fin. Trots att herrn i huset jobbade lite för mycket...
Lördagen körde vi fullt ös på.
Först lekte vi loss hos gamlingarna på Väddö och kidsen spöade på deras stackars piano..



Efter massa timmars bus åkte vi hem för att fortsätta busa ute i det fina vädret. Med mellis i växthuset!






Sen var det dags för mig att göra mig iordning!


Jag skulle träffa tjejgänget och äta middag! Och dom fina bjöd mig på allt. En väldigt försenad födelsedagsmiddag.
Jag mådde ju så fruktansvärt dåligt i somras så jag ville skjuta upp allt firande.
Nu var jag redo, 10 månader senare...

Tack vänner för middan, och att ni finns!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0