gräsänka

Första natten som gräsänka avklarad!
Efter 2 mån väntan så kom husleveransen till Åland.
Anders åkte igår morse till Lappo för att under 2 veckor bygga vårt lilla sommarhus!
Ett timmerhus på 60kvm, med bamsealtan på ett berg. Panoramavy över Ålands skärgård.

Spännande? JAAAA!

Lite synd att det krockar med inskolning o sånt. Så vi kan inte följa med den här vändan...
Så överlever jag så länge klarar jag nog allt sen!

För att roa oss igår på den jobbiga avresedagen for Tuva med farmor o farfar på en heldag.
Jag o Vide roa oss så här:







Vi sjösatte morfars båt och tog en liten premiärtur!
Behöver jag säga att lillfjant var helt lyrisk!?

Idag fortsätter inskolningen, och nu ska momentet säga hej då införas.
Tror det kommer att gå galant!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0