klackarna i taket

13 cm.
Det kanske inte låter så mycket. Men när det kommer till klackar, att dom är 13 cm höga. Då blir det vansinnigt högt. Utomjordiskt höga till och med!
 
 
Notera att jag är tvungen att hålla i mig i hyllan bakom för att inte drutta på arslet...
 
Och nej, jag har inte blivit galen och skaffat mig sådana tortyrskor. Det är svägerskan som är den galna!
 
Vi var igårkväll hos svägerskan som tagit sjuksköterka-examen. Åt smörgåstårta och hade kul.
Barnen var såklart med och lajjade med alla sina kusiner (dom har 11st).
Senaste tillskottet i familjen är Alonso, 2 månader. Och han verkade vara Vides favorit, för han skulle bara krama på lilla bebben!
 
 
Det var fint att få träffa lite folk efter flera dagars isolering!
 

Kommentarer
Postat av: Jannike

I like your style hottie mama. Trodde för en sekund att du blivit galen - eller alternativt som jag. Eller det är ju lika samma. Snygg polsk du drog förresten. Jag gillar din plutmun. Puss

2013-01-27 @ 20:11:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0