inte lätt alla gånger....

Vissa dagar är det mer utmaning än annars att vara 2 barns morsa.
Idag är en sån dag.
 
Med huvudvärk, en rätt så arg lillebror och en lite småfrustrerad storasyster så blir det inte så bra.
Inte ens förmiddans öppna förskola gjorde susen. Snarare blev vi ännu grinigare allihopa.
 
Jisses, vad jag längtar efter våren då vi bara kan skutta ut och göra saker ute!
I fjällen är jag en hejare på att hitta på snöbus och vill bara vara ute. Men nu, här hemma. Jag säger bara URK!
 
Inte vet jag vad jag ska göra med lillebror som bara går omkring och är planlöst arg.
Grabben vill så mycket. Och blir arg direkt när det inte går enligt planerna....
 
Jag är en urvriden trasa som bara längtar efter lugn och ro med en bok i sängen.
Men jag ska faktiskt trotsa den längtan och åka yoga ikväll istället efter läggning!
Även om jag är dödligt trött efter en pruttnatt så tror jag ändå att det ger mer energi ändå. Det brukar göra det!
 
Det gäller bara att överleva tills dess.....
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0