gilla kroppen!

Igårkväll när jag skulle duscha så stanna jag till framför spegeln. Och verkligen tittade.
Försökte både vara kritisk, och positiv.
I det stora hela gillar jag min kropp (innanmätet suger ju bara...). Visst den är spinkig och jag väger lite för lite. Problemet är ju bara att går jag massa upp i vikt så sätter sig ju inte kilona där man vill. Det händer ju ganska så sällan liksom...
 
Jag gjorde en kroppscanning uppifrån och ner. Och konstaterade att jag ändå gillar det jag ser.
Det är ju bara min rumpa som en gång i tiden var ganska så najs och som jag faktiskt fått många uppskattade kommentarer om. Det hörs sällan nu.
På gång av viktnedgångar så har det blivit nån slags erosionskada. Eller vad man nu ska kalla det. Där jag borde vara bredast är istället en stor grop.
Inte så värst läckert. Och problem att hitta byxor är det. Jag köper gärna för stora, men som då hänger i arslet efter 5 minuters användning.
 
Och sen tuttarna då, jag är mest fascinerad att man kan ha såna miniboobs, men ändå hängtuttar.
Men det bryr jag mig inte om. Jag behöver inte köpa dyra specialbh:ar, och dom är inte i vägen!
 
Jag tittade igenom gamla preggobilderna. Tänk att den här magen satt på mig för 15 månader sen!
Vilken jävla kula!!!
 
Och tänk att jag då vägde 50% mer än vad jag gör idag. Sug på den siffran ni!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0