mammiga barn

Visst är det finemang att vara en kanoners morsa, för det är jag nog om du frågar kidsen...
Men jösses! Finns det inga gränser på mammigheten?? Hos BÅDA barnen just nu...
 
Kvällen:
Sitter jag med Tuva i soffan och myser, står Vide nedanför och gråter. Tar jag upp honom i famnen gör han allt annat än sitter still i knät.
Sitter jag med Vide på golvet är han nöjd. Tuva sitter då i stället och blir ledsen i soffan.
 
Så hur gör man då liksom...
Den stackars pappan försöker ta ett av barnen, men det går sådär....
 
Svettigt värre.......
 
Man uppskattar ju kvällslugnet VÄLDIGT mycket då i alla fall. Synd att man då slänger sig bara på soffan och inte orkar gå en meter.
Fast ikväll körde jag ett kort yogapass här hemma. Gjorde gott.
 
Men nu har jag vart igång i 15 timmar utan paus. Får man sova då? trots att klockan bara är 20???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0