den perfekta familjen!

Idag har jag myst med en bebis på 2 veckor!
Lilla Vide vart en väldigt stor bebis snabbt.... Men hur söt den lilla bebben var så känner jagi ngen avundsjuka på det.
Många frågar oss om det kommer bli en 3:e.
Anders och jag är rörande överens. NEJ!
 
Bebisar o barn i all ära. Jag älskar dom vi har och dom är min värld. Men det är därför jag inte vill ha fler.
För att det vi har är perfekt!
Jag är där jag vill vara, och det har jag känt från den sekund Vide kom ut.
Vi är en perfekt familj, även om diverse hundar o andra djur ska läggas till på familjelistan.
 
Så istället för att skaffa en till knådd om några år bidde det en hundvalp!
Och jorå, jag vet att det inte är en picknick att skaffa hund... Det är därför vi väntar några år till, för att det är ju tusan som att skaffa ett barn till.
Och så är saknaden efter min Ludde fortfarande så stor.... Vet ni att jag fortfarande inte kan titta på bilder på honom. Trots att han varit död i över 2 år.
Så att skaffa en annan hund nu, nä inte att tänka på!!
 
Men hur jobbigt det ändå är och kan vara som 2barnsmorsa, så är det en fantastiskt härlig känsla och skön tillfredelse att vara nöjd.
Visst, jag kan inte svära på att jag aldrig nånsin mer kommer känna ett sug efter en till. Nåt sånt kan man aldrig veta. Men skapligt säker ändå.
 
Så jag är en nöjd mamma. Om än en tröttmössemamma.....
 
Perfekt!
 
 

Kommentarer
Postat av: Jannike

Ni är så fina! Jag känner verkligen igen mig, nu är det liksom perfekt (i antal alltså - lite mer sömn skulle inte skada ;))

2012-10-18 @ 09:29:09
URL: http://mrsdiamond.blogg.se
Postat av: Sara

Vilken jättefin bild på er!! Kram kram

2012-10-18 @ 19:32:57
Postat av: Karin

Fiiiina familjen!

2012-10-18 @ 21:32:01
URL: http://karinkaka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0