Paus

Det går väl kanske inte helt enligt planerna. Planen var ju att jag skulle bli lite bortskämd jag med under de här dagarna hos mormor o morfar.
Mat får jag lagad, och det är ju i och för sig lyx om nåt!
 
Men annars... nä.
Stackars mormor gör sitt bästa, och jag undrar jag om dom inte ångrar lite granna att dom sagt att vi ska bo där.
Även om barnen är fina, gosiga och ganska så underbara så är det intensivt.
Fast det är väl mest den minsta som står för det intensiva.
Han brakade til och vart mammigare än nånsin, och gillar inte att jag rör på mig i huset. Inte alls.
 
Så jag rymde hem. Mest för att titta till katten, men han ser jag inte röken av.
Så istället hamnade jag i soffan med datorn i knät och kaffekoppen i handen.
Det är lugnt. Det är skönt. Och det är alldeles tyst.
Ljuvligt!!!!
 
Imorgon blir nog lite mer som vanligt igen, även om vi ska sova där nere igen. Men om inte snoret flyger så blir det en vanlig måndag. Öppna förskolan, och sen ska jag ge mig på ett dubbelpass yoga på kvällen.
3 timmar yoga! Det ni!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0