en rätt så najs söndag!

Idag shoppade jag loss för 1000:-.
Utan att betala ett endaste dugg!
Tick och tack för påfundet presentkort....
 
Och att påpeka, en del var även till mig. Även om det mesta var till Vide. Pojken kunde behöva lite påfyllning på klädkontot. Arvegods är toppen, men även grabben kan ju vilja ha lite nytt ibland med!
Åhlens hade mycket tuffa tröjor som han ska få glida omkring i under våren!
 
Till mig vart det några tröjor. För en gångs skulle gillar jag modet och hade MASSA att välja på. Det här med att tröjorna är lite vida men ändå inte känns som tält tilltalar mig. Jag gillar inte tajta tröjor så det är perfekt för mig!
 
För övrigt har helgen mest gått åt till att bli av med det jäkla nackspärret, även om jag också hunnit trycka i mig ett stycke julbord. Gott värre, det enda stora minuset var att jag inte kunde sno åt mig en rejäl doggybag.
Eller att jag höll mig ifrån snapsen helt.
Men för er som känner mig tänker nog att det var lika bra... Jag tillhör ju kategorin som faktiskt GILLAR snaps.
Hela grejen med det. Gärna många och mycket.... Alltså lika bra att låta bli....
Men det var bra välkommet att bli frisläppt några timmar och vara vuxen!
 
Vuxentid ibland gör en bättre mamma!
 
Ha en bra söndag!
Vår kommer att innehålla glögg, pepparkakor med mögelost framför gårdagens "Så mycket bättre".
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0