spridda skurar

Klockan är bara 20:00.
Men jag ligger redan i sängen...
Det frestar på med 2 sjuka barn. Vide är på bättringsvägen, men Tuva är ordentligt hängig med hög feber.

Hon har vart så ynklig idag så mitt mammahjärta nästan brustit.
Så struntsamma att jag åt middag alldeles för sent, struntsamma att kvällsröjet uteblev och att det ligger leksaker överallt.

För det är ju lite mystiskt. Även om dom knappt orkat leka så är det leksaker utspritt ändå.
Man kan ju börja undra om det är JAG som stökar ner!?

Och just det, inte nog med att jag är den vårdande mamman.
Jag har även snöjouren och fick rycka ut så fort Anders kom hem!





Så efter den här dagen skulle det vara förbaskat skönt att få sova lite!!

Kommentarer
Postat av: Jessica

"För det är ju lite mystiskt. Även om dom knappt orkat leka så är det leksaker utspritt ändå.
Man kan ju börja undra om det är JAG som stökar ner!?"

Hahahaaa!! Tack för dagens garv!

2013-02-12 @ 09:13:30
URL: http://mrsjessie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0