preppar växthus!

Jag har räknat Tuvas dagisdagar det här året.
10 st. På två månader.
Inte konstigt alla vanor är puts väck. Och inte konstigt att jag är matt...

Vi är visserligen ute mycket nu, men dagarna går rätt så trögt och humören på samtliga familjemedlemmar är i botten.

Men vi hade en bra eftermiddag jag å barnen.
På med slabbkläder och ut i växthuset!
Barnen roade sig hyfsat själva i jordbäddarna med spadar i högsta hugg!



Själv fick jag lite gjort. Hela växthuset ska fräschas till och möbleras om. Eftersom ytterligare ett växthus ska upp görs det befintliga om till lite mer lusthus.
Snart kan vi sitta där och äta mellis!



Och för en stund fanns varken vattkoppor eller gnäll.

Kommentarer
Postat av: Janet

Åååå jag kommer och fikar! Underbara växthuset med den finaste ägarinnan och blomsterdrottningen. Lovely!

2013-03-01 @ 16:19:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0