olagligt bra lördag!

Om ändå alla dagar vore som den här!
 
Vi fick sova gott, endast uppvak per barn, sovmorgon till 6:30 (allt är relativt hörrni..), och en fantastiskt bra dag!
Det enda som hade gjort den ännu bättre är om Anders delat den med oss och inte jobbat.
Men alla var pigga, barnen kom jättebra överrens. Och DET är inte så vanligt i det här huset just nu...
 
Kanske var det för att vi knappt varit hemma idag!?
Tuva började dagen med att gå på Hoppis & Skuttis (eller familjegympa som det så trist heter nuförtiden) med sin faster. Jag o Vide strosade i affärer. Sen en snabb korv mä bröd innan vi for på barnkalas där vi busa några timmar.
Barnen lekte jättebra på egenhand så trots att jag for själv med barnen på kalaset fick jag både äta lunchen och fika i lugn och ro.
 
Sen har vi haft en kanoneftermiddag med alla i familjen. Jag kunde laga mat utan skrik. Ta en laga-mat-öl.
Middagen intogs utan ett uns av gnäll.
Båda barnen somnade tidigt och vi ska se hyrfilm och äta rökta räkor m aioli.
 
Det är knappt man tror att det är sant. Kan man ha så här bra dag? Är det ens lagligt??!!
 
 
Kanske var hemligtheten att vi alla sov gott, kanske att vi aktiverade oss en massa. Kanske för att Vide sov endast 40 min mellan kl 10-11.
 
Ja vad vet jag, en galet bra dag har det hur som helst varit.
Mer såna tack!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0