magsjuka

Efter ett dygns magsjuka är vi back on track. Hoppas jag, för än är de där kritiska timmarna inte förbi. Och än är det bara Tuva som kräkits. Men det gjorde hon med besked!
Typ en gång i kvarten under 12 timmar. Så jobbigt det var för henne. Men idag märks inget, förutom lite sämre aptit.
Ungar är makalösa på att återhämta sig!

Så idag trotsade vi stormen och hitta en utmärkt vattenpöl!


Sen roa sig barnen med att göra geggamojja med vattenslangen.
Och jag roade mig med mitt!
plantera om tomaterna i ett varmt växthus!

Och nåt valborgsfirande bryr vi oss inte om. OM det skulle börja flyga spyor igen...

Kommentarer
Postat av: skogsulla

haha jag hittade dig! vilken fin blogg du har. tack för den trevliga pratstunden idag..nu blir du aldrig av med mig =) vi seeees // grannen

2013-05-01 @ 17:27:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0