intrycken bearbetas!

Okidoki.
En halvdag i storstaden -check!
Överspeedade barn hemma -check!
 
Många intryck att bearbeta för barnen (ja menar så mycket folk på samma ställe har dom aldrig sett), och dom vart helt galna här hemma.
Tuva fick nåt slags dampryck och bara sprang omkring.
Vide var mest sur och stirrig.
 
Deras föräldrar gick omkring och såg ut som lik. Men vi knåpade ihop en god middag (oavancerat med gott som gravad lax o dillstuvad potatis) och efteråt kändes livet bättre.
 
Det var ju inte så värst jobbigt när vi var i stora staden. Det var väl när vi kom hem som man vart helt matt....
 
Nu väntar "så mycket bättre" som förhoppningsvis är bättre än förra säsongen. Till det chips o dip.
Och ikväll har jag lovat Anders att inte somna på soffan och både snarka och dregla före kl 21,....
Det är oklart om det är okej från kl 21:01....

Kommentarer
Postat av: Sara

Känner igen mig! Brukar också somna på soffan innan nio nästan varje kväll.
Sv: magbild kanske man skulle ta en. Har knappt hunnit tänka på det. Mycket att stå i när man har två barn redan som ska roas. :) men ska försöka ta mig tid till det. Känner mig stor som bara den, lyckligtvis är det inte särskilt tungt än.

2012-10-27 @ 20:21:32
URL: http://fokuserad.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0